och spilld mjölk överallt!

Jo hej! idag har jag och bästo härjat runt hela dagen. Först ätit en frullemacka, sen hjälpt mami och papi att bära lite av annas grejjer från min lägenhet, för hon har flyttat. Sen for vi till gve och fick bära in lite igen i hennes nya lägenhet, väldigt fint och mysigt där! & imorrn flyttar vi äntligen! hiho, kullebor.. vad sägs om det? får väl se. Senare iallafall så brände vi en skitabra skiva med massa lasse och annat bra. Så vi har glidit omkring och vrålat som alltid ;) Sen har vi ätit från dannes, det var ju som välldi gott men vi fick ont i magen nu på kvällskvisten och vi som vela ha glass, tyyyyypiskt! men det kommer fler stekardagar. Imorgon ska vi kliva upp relativt tidigt så det blir väl en " tidig " kväll ikväll, om jag lyckas.

Nu vill jag faktiskt kramas lite, så vi höres och synes. Fast imorgon är jag fan busy heela dagen lång, skönt.
älskar bästo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback