Ett nytt försök.. igen

Hej & hå! tänkte göra ett nytt försök med den här bloggen, vilket jag gjort ett antal gånger men vi får väl se hur det går. Idag har jag iallafall vaknat jävligt sent, tror klockan hann slå 14:30 men då somnade jag inte förrän vid 4 på morgonen så. Jag har hunnit träffa min bästo och marrebarre en svänka idag, dom kom till byn o käka glass o softade lite.

Sen har jag varit med tompelompa i byn och sen vid åtta typ for vi till storstan och nu ligger min sötgris och sover så sött. Stackarn ska upp om typ 2 timmar. Jag är inte så väldans trött men tänkte faktiskt hoppa i säng snart jag med. Sanne gick ju också och sov då var det inge roligt att sitta vid datorn längre =/ så du vet så saknar jag dig och hoppas vi umgås imorrn efter du varit i lubleå!

Nä nu ska jag borsta tänderna och dricka vatten sen är det godnatt för mig.
Puss


Kommentarer
Anonym

I love you bästomajn<3

2009-06-22 @ 09:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback