Det kunde ha varit nån annan.. men det var vi!

Nämen hello hey, what's your name?
Hehe ne men iallafaaaall, sitter i lägenheten nu, 2 nätter kvar i denna lägenhet sen blir jag & älskling kullebor. Jäkligt skönt att slippa äckelmalmberget! Vi har packat och burit ner en massa grejjer typ hela dagen idag, jag är helt slut.. Nu är det bara alla stora grejjer kvar, sängen, soffan, tvn och datorn.

Min bästavän ska hjälpa mig på onsdag att bära in grejjer, välldi snällt av henne tycker jag! älsk & kim tar alla stora saker, skönt det. Mer vet jag inte om jag har att säga.. hela den här veckan är nog fullspäckad med flytt och inredning :D spebnnande.

Jag saknar min bästoew, hör du deee? bra. Men imorrn ses vi ju garra ;)
Kanske man borde ta en frullemacka imorrn ändåe? det är som guått.

Nu ska jag kika runt lite här och sen krypa ner i sängen bredvid min sötnos.
Puss & gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback