<3

Jag älskar dig mer än någonting annat.
Du är min allra bästa vän &
jag skulle aldrig klara mig utan dig.
Jag är så tacksam över att du finns i mitt liv,
det finns ingen som du hjärtat, ingen.

Du gör mig glad och får mig att skratta,
fast livet är åt helvete vissa gånger
så kan du alltid göra mig lycklig
& för mig är det guldvärt.

Du är den enda som vet allting om mig
& den enda som förstår mig.
Du finns alltid där när jag behöver dig,
& fångar mig när jag faller.
Du torkar mina tårar
& får mig att le igen.

Skulle jag tappa synen,
skulle du få vara mina ögon.
Skulle jag tappa hörseln,
skulle du få vara mina öron.
Skulle jag tappa hjärtat,
skulle du få vara mitt.


Du är fan ett mirakel, du är mitt mirakel. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback