02:24

Nämen hallå där! Nu har jag & bästo varit på värsta äventyret. Först for vi på stora staden men det var helt värdelöst och folktomt så då stod vi utanför kioskpiraten i några timmar och hade fototajm. När vi hade fotat klart körde vi mest omkring och lekte tuff, jag brassa mot malmberget & till våran stora förvåning ser vi ett rån. Vi körde bara förbi, jag menar, vad kunde vi ha gjort? han kunde ju ha dödat oss + igor! Det var iaf nån jävla pundarejao som snodde en volvo v70, så om någon saknar en sådan kan ni ju alltid höra av er till oss, vi är FBI! & min arbetskamrat får ni tag på via hennes väldigt populära och spännande blogg: http://justwordsfrommyheart.blogg.se/
Mer än så har väl egentligen inte hänt oss idag, vi råkar alltid ut för såna spännande och hemska äventyr, eller hur partner?
Nu måste jag fan trycka en ostmacka så jag klarar det här, är väldigt hungrig efter den horribla händelsen! ;)


JAG OCH MIN PARTNER!!


PEACE!
/ GÄLLIVARES NYA FBI (PÅ HALVTID.)

Kommentarer
Partner

FRIDA KOM! yes partner, jag förstår inte vart gällivare är påväg. KOM!

2009-06-25 @ 02:39:23 | http://justwordsfrommyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback