01:25

Nu har jag kommit hem igen, har varit med min sabnebanabne sen typ halv sju och kul har det varit! älskar den där tösatösen =) imorron ska vi ta en frukostmacka på vetehatten och försöka vakna tidigt, undra hur det ska gå?
Jag är inte det minsta trött som vanligt, jäkligt jobbigt att sitta uppe och uggla halva nätterna men så går det om man ska sova till två varje dag =( måste försöka vända tillbaka mitt dygn, bara liite.

Idag är det förresten den 23e vilket betyder att jag & hjärtat varit tillsammans i 3 år och 4 månader.
Vi har våra dagliga bråk och tjafs om allt och ingenting men det är väl så det ska vara, jag skulle iaf
aldrig vela leva utan dig. Du vet allt om mig, jag vet allt om dig & du vet precis hur du ska göra för att få mig glad.
Aldrig utan dig ♥ you make my day honey.

Nu ska jag nog tvätta bort sminket och sen ska jag nog uggla lite till ;)
P&K


Kommentarer
du vet inte vem

jag älskar inte dig <3

2009-06-23 @ 01:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback