vi ska åt samma håll..

Ja herregud vad vi har kämpat och burit och haft oss idag! Måste verkligen tacka min allra bästavän som hjälpt mig, skulle inte klarat det utan dig hjärtat :) så tack så jättemycket. Du vet att jag alltid ställer upp för dig. <3
Nu sitter jag i byn faktiskt, har hämtat lite grejjer, ska snart åka tillbaka till stora staden. Ska förbi gammel läggan och sen till kullen, skönt att ha flyttat :) Ska bara hämta dom sista sakerna från mbgt och sen städa ur den så är vi klar. Ska städa igenom nya läggan och möblera o sånt där roligt! hih.

Nä nuu har jag inte tid för det här!
Puss


jag är lycklig

Kommentarer
Guess who

Varsågod sötnos! =) det är ju ändå vi som flyttat in, eller hur? haha. Jag älskar dig min bästovänsi i hela världsi<3

2009-07-01 @ 19:08:27 | http://justwordsfrommyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback