Nu var det ett tagsen

jag bloggade, så nu tänkte jag faktiskt kirra ihop ett litet inlägg. I fredags åkte jag & älsk till våran stuga och mojsade på, bastade och sånt där skönt och sen somnade vi rätt tidigt. Det var meningen att vi skulle till pajalamarknad på lördag men vi sussade på till klockan 13 typ och då hade mamma och dom redan åkt + att det spöregnade så det kändes inte så lockande. Vi åt köttsoppa till frulle och sen åkte vi faktiskt hem till mig. Mer än så hände nog inte. Idag vet jag inte vad som händer, åker säkert till kullen och fixar det sista.

Nu väntar jag bara på älsk som är nere hos biffen igen,
jag är hungrig och vill äta frukost nu men det är så jävla
tråkigt att äta själv så jag måste vänta!

Jag har blivit sjuk och jag hatar det, fan också, varför just NU? :(

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback