Gråa dagar skyndar aldrig på..

Hallo! nu var det rätt längesen jag skrev i min meningslösa blogg. Jag sitter hemma i min älskade by och lyssnar på min älskade lasse, jag längtar verkligen efter att få sitta där i luleå och bara titta på han, njuta, sjunga med, gråta och bara få glömma bort hela världen för någon timme. Det är obeskrivligt. Han får en verkligen att glömma både tid och rum, det enda man kan göra är att le, för man är så jävla lycklig. ♥






Lite citat.

" Om vi förlorar varandra här i vimlet, så minns att jag står bakom dig. "

" När du träffat botten, kom ihåg mig då "

" Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv? "

" Som du kanske redan hört, Jag är oslagbar "

" Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu "

" Inget värt nåt, som inte inger hopp "

" Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg "

" Jag tror det bor en liten hjälte i varenda liten flopp "

" Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara en av alla dom "

" Jag har varit vaken hela natten, och känt om hjärtat sitter kvar. "

" Verkligheten är inte alltid så verklig "

 " Det är svårt att balansera mellan trygghet och panik "

" Det är lätt att hålla käften men svårare att säga som det är "

" Jag vet, jag har för lätt för att luras av glädjen "

" Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med "

" Kan du leva vid en brant med ena foten över kanten? "

" Jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd ingen känner mig så väl som du "

" Min lust är fri men min frihet är bakom galler. "

" Du kan dränka dig i minnen eller litevis med vin, du kan sjunka ner i sörjan och vända dygn, men allt är gjort "

" Du kan väl sakna mig ibland? Du kan väl stirra upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt?  "

"  Det är lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback