Sjuk & uttråkad.




Nämn någon som gjorde dig glad igår:
Min syster och min pojk!
Vad gjorde du kl 8 i morse:  Då sov jag.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Hm, satt här..
Det sista du sa högt:
Jag älskar dig.
Vad var det senaste du köpte: Minipiller.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä
Vad är det för väder hos dig just nu: Kallt gissar jag?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo, typ.
Sover du tungt: Ja.
Drömmer du mycket: Jo det gör jag nog.
Mardrömmar: Jo, ofta.
Vilket ämne är roligast i skolan:
Inget alls.
Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb.
Favoritklädsel: Slappt, bekvämt.
Favoritlåt just nu: Hojj jag kan inte väljaa.
Vad ser du om du tittar åt höger: En vägg.
Vad gör dig glad just nu: Ingenting.
Vad ska du göra härnäst: Inte vet jag, dricka vatten kanske.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu:
Less & trött.

Klädsel just nu: 
Nattlinne.
Musik just nu:  Lars w- tvivel.
Sommarplaner 2009: Inte en aning.
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: Nixpix.
Morgon- eller nattmänniska: Natt helt klart.
Vilka är viktigast för dig: Familjen, vännerna, älskling.
Bio eller promenad: Bio.
 
Stjärntecken:
Vattuman.
Äckligaste insekten: Getingar, myror, spindlar, massa skalbaggar, uuh.
Vad vill du jobba som? Jag veeeeet inte.
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan.
Vad längtar du mest efter just nu? En kram hade varit mysig.
Hur svarar du i hemtelefonen? Vi har ingen hemtelefon här i stan, men i byn äre väl " hallå "
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå!
Antal timmar sömn inatt? Många.
Vem sov hos dig senast? Älskling.
Vad ser du fram emot? Sommarn typ.
Vad vill du ha just nu? En cola.
Vem längtar du mest efter? Jag vet inte.
Vilken buss åker du oftast? Jag åker aldrig buss.
Vilken årstid är det nu? Vinter.
Anser du dig själv snygg? Nepps.
Har du varit kär? Jo men inte riktigt på riktigt.
Är du kär nu? Nu däremot är jag kär på riktigt.

10 frågor om dig

Namn
Frida.
När fyller du år? 6e februari.
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? Ingenstans, har haft i läpp och ögonbryn.
Vilken årstid är bäst? Det finns något bra i alla.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Hm, få sova ut, vakna bredvid min kärlek, ligga o mysa innan man går upp och äter frukost.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är ärlig kanske.
Vad är du bra på? Att lyssna typ.
Vem älskar du mest på denna jorden? Tom. <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med min gubbe såklart.


10 frågor om din familj

Vem står dig närmast?
Mamma & syster.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jo det tycker jag.
Vem är farligast i din familj? Haha ja, det är kanske jag.
Vem ser roligast ut i din familj? Inte vet jag :s
Vem är coolast? Jag såklart!
Har ni något husdjur? Jorå, hundar överallt.
Vem har du mest gemensamt med? Mamma och syster.
Vem står för underhållningen Jag?
Vem sover du oftast med i din familj?
Sover inte ofta med någon av dem men isåfall syster.
Roligaste kvällen med familjemedlem? Jag vet inte, det var kul i finland o umgås med alla!

10 frågor om idag

Vad har du gjort?
Sovit, vaknat, satt mig här.
Har du varit glad idag? Nix, not yet.
Har du varit ledsen idag? Ja.
Har du gjort något bra idag? Ne.
Har du gjort något dåligt idag? Nepps.
Vad har du ätit idag? Ingenting.
Har du duschat idag? Jo.
Är du trött nu? Ja, always.
Vad händer imorgon? Den som lever får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback