Onsdag 14/1-09

Okej, jag har varit död ett tag men jag tänkte faktiskt vakna till liv lite nu och skriva någon rad.. Jag ändrade min design lite för att jag var så äcklad av den där rosa färgen, uäh! Förövrigt mår jag väl bra, för det mesta iaf. Jag sitter här ensam i min älskade lägenhet och lyssnar på bryan adams, nää nu kom visst darl hem. Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan från åtta till två och efter det for jag hem en svänki och sen kom syster o plockade upp mig så for vi på stan och inhandlade lite "bra och ha" grejjer. Sen käka vi på md´s och sen for vi till anna men jag orkade inte vara där så länge så jag gick hemåt och nu sitter jag här och funderar över livet typ.. hmm äh ja, nu har jag uppdaterat iallfall! Har ju aldrig något vettigt att säga ändå så..

Måste ta en dusch, fryser som en gris. Ha det så bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback