Nu är det såhär..

att jag saknar dig och din närhet faktiskt! jag vill vara med dig, tusan att du ska vara i byn o vara sjuk ;<
Jag älskar dig mest i hela världen, du kommer aldrig någonsin förstå hur mycket du faktiskt betyder för mig. Du är allt. Det finns så mycket jag vill skriva men det kommer liksom inte ut, ibland kan det vara så, ganska ofta..

I want to be the face you see when you close your eyes
I want to be the touch you need every single night
I want to be your fantasy
And be your reality
And everything between

I want you to need me
Like the air you breathe
I want you to feel me
In everything
I want you to see me
In your every dream
The way that I taste you feel you breathe you need you
I want you to need me
Like I need you



Kommentarer
Sara

Älskar dig massor <3

2009-01-25 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback