HEJ MINA LOVERS I KNOW YOU LOVE ME ALL OF YOU FUCK ME NOO DON'T DO THAT

hej. öhm, vet inte riktigt vad jag ska säga, tänkte berätta lite om min dag och så och hur den har varit. den började då med att jag drack cola och åt en macka (fettfri ofc) och light cola dårå. jag vaknade alldeles för sent, min pojkvän försov sig lite också, mena att det var lite ovanligt för att vara han, men jag var så nöjd så medan jag kunde sniffa lite på hans bröst lite längre;) mums. hehe, iallafall så gick jag inte till skolan, palla med den, ska nog hoppa av, orkar inte med den, nej, svar nej, tråkigt, svar ja. iallafall, så ska jag nog fortsätta trots allt, jag vet inte riktigt hur jag vill göra, ett väldigt svårt beslut!!!!
tänker börja pensions spara här i veckan, tänker satsa på ett lyckligt pensions liv. men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken, jag menar hallå? jag är ju för f*n bara 18 år, nå snart 19 då men ändå;) iallafall så snart så är jag 20, inte länge kvar nu!! lär ju bli as jobbigt med tanke på alla som älskar mig och vill att jag köper ut, men det löser sig alla gånger, jag har ju mina knep!
iallafall så är det fredag imorgon, blir förmodligen att supa koskenkorva as always, gillar det där med sprit, man blir så full! hembränt funkar också, men är rätt trött på det, supit det så många år :s gahh!!!!! iallafall så krogen är kul, det är länge sen jag var där, men alla saknar mig, till och med vakterna ringer efter mig, jag bara - AHHH MYYY GOOOD JAG HAR FAN PV!!!
men det förstår dom inte, lite lyckad lottad jag är , jag menar, om min pv gör slut, då tar jag ju bara en annan! hehe :) inte så betydelse fullt, men det är ju just precis så jag vill ha det!
iallafall så är jag nu hos sanne (skita sent, vet) men ska inte till skolan imorgon, ska ju hoppa av, hehe;) ne asså jag vetinte, känns ju lite knasigt det också, då börjar väll alla på skolan ringa mig. vet ni!?!? jag hade fan 120 missade samtal på morgonen, fatta jobbigt med folk som love me.

iallafall ska dra nu, typ se om sanen har några roliga saker, har hört att hon har det!!

PUSSSSSSSSSS / EN HEMLIG PERSON

Kommentarer
S

du hoppar fan inte av! är du dum i huvudet, jag dör ju utan dig :'( <3

2009-01-17 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback