Fredag.

Hej! Nu sitter jag här hemma i byn med alla vovvsingar runt mig, lelle & pappa ligger och myser och emma & mamma färgar hår. Jag har så grymt jävla tråkigt så det finns inte, jag hatar helger, det finns aldrig någonting att göra.. Blir väl att kika  Let's Dance sen och kanske ta en bastu.

Min älskling är i sin by och jag önskar han var häääär! saknar han som ett as. Menmen, what to do? Jag tror att jag o emma ska fara på kiosken en sväng när hon är klar med håret, måste köpa loka eller nånting.

Hoff, jag är less på att vara sjuk, jag har så jävla tungt o andas, blir galen! =/
Nåja, vet inte vad jag ska säga mer, är som helt tom..
Tyvärr så fick inte anton o emma singstar idag heller! vi som skulle sjunga =/
får väl bli rockstjärna nästa helg då :P
Nu snackar lelle massor, han bara skriker o promenerar hela tiden =) han är för söt, älskar han så mycket! «3

Nu ska jag gå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback