Då var det söndag igen..

Halloo!
Sitter här i min säng i byn och kollar lite tv. Idag har lilla lelle varit här hela dagen och busat på som tusan, alla är helt slut nu. Han och Emma gick just hem och det blev väldigt tyst och lugnt här i huset, trååkigt!

Igår var jag, mamma och Emma hos annika & ronny och drack lite drinkar o sjöng singstar, jäkligt trevligt faktiskt. Jag och Emma sjöng iaf som dårar, vi vart helt hesa efteråt, haha!

Snart ska jag packa och vänta på älskling, måste fylla på såndär skumgrejs i mitt bildäck, har fått punka och han ska köpa det åt mig från ullatti så att. Sen blir det stan, lika tråkigt som alltid.

Föresten så förstår jag mig verkligen inte på dig människa,
vem fan är du egentligen ?
konstigt när man tror att man känner en människa
och det sedan visar sig att den hade en jävla
massa äckliga sidor som man inte sett förut,
en sak är iaf säker, man slutar fan aldrig att förvånas!
usch o fy.

Nä nu ids jag inge mer, puss.

Kommentarer
Sara

Du är bästast! <3

2009-01-18 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback