13:31

Det hade varit kul om man kände minsta lilla smak på det man äter. Fyhelvete vad less jag är, jag orkar inte ens äta fast magen skriker, hur kul är det att bara känna konsistensen? Nae inge vidare. Jag tror jag ska åka till byn idag, jag orkar inte sitta i den här jävla lägenheten nå mer. HEJ!


Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut..



Om du bara hade en aning
om hur mycket jag faktiskt älskar dig,
ingen kan älska dig som jag gör,
ingen! Du är så underbar och
även om du är den som kan göra mig
som lyckligast så är det även du som
kan såra mig som värst. Du har ett hjärta
av guld men jag hatar dig för det du gjort mot mig,
men det spelar ingen roll
för jag kan fan inte tänka mig ett liv utan dig.

Det är dig jag vill vakna bredvid på morgonen,
det är dina fina ögon jag vill titta in i och säga
'godmorgon älskling'
det är dina armar jag vill ha runt mig när jag somnar
och dina händer jag vill hålla hårt i mina.
Det är dina läppar jag vill känna mot min panna,
det är doften av dig jag vill känna på sängkläderna,
det är din rygg jag vill smeka och ditt hår jag vill röra i
tills du somnar.
Det är din nacke jag vill ligga och nosa på om natten
och din midja jag vill hålla om.
Det är ditt skratt jag vill höra varje dag,
och sättet du säger ' jag älskar dig ' på
Det finns ingen som du,
det finns ingen som jag
men tillsammans är vi 1.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback