what to say?

Ja, sitter här hemma i byn, fortfarande sjuk som fan. Alla andra är ute, mamma & pappa kör skoter och Anna & Emma är ute med Lelle och vovvarna. Bara jag som inte kan göra ett jävla skit för att jag ALLTID är sjuk! Jag ids fan inge mer, vad är det för jävla liv att ligga i sängen och bara vänta på att bli frisk hela tiden? Nae usch.
Det blir väl stan idag men ska inte till skolan imorgon, det orkar jag fan inte, måste till läkarn istället så dom kan kolla vad fan det är för fel på mig, fast dom är ju alltid så jävla dåliga och har aldrig nå jävla svar. Det känns mest meningslöst att fara till läkarn, dom säger ju alltid att man ska åka hem igen, så hur i helvete ska man få läkarintyg till skolfittan då? Jag blir fan knäpp! Jag kommer garanterat mista studiebidraget bara för att ingen tror på att jag är sjuk. Men nå fan är jag då mycket hellre frisk och i skolan än sjuk i sängen kan jag då säga. Jag har typ ont i hela kroppen, öronen känns som att dom ska sprängas det gör skitont, halsen gör fan ännu ont när jag sväljer, ögonen är fortfarande dåliga, hostar fortfarande upp 3 kilo slem om dagen och snyter ut det dubbla. Det enda som har blivit bättre är att febern är borta. Idag kände jag liiiiite lite smak på det jag åt, det är ju förfan sjukt!! Hojj nä nu ska jag snyta ut min hjärna och käka 500 halstabletter i hopp om att det blir bättre. Hejs!

Kommentarer
jenny

Bli frisk nu:)

2009-02-02 @ 23:22:14 | http://ballbusting.blogg.se/
jenny

Vad bra att du har fått penicillin, då kanske dublir frisk snart. Du har ju varit sjuk ett bra tag. Det gick inte att kommentera det första inlägget så jag tog de här inlägget:P

2009-02-03 @ 20:27:25 | http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback