20/2-09

Hallo..det var ett tag sen jag skrev nu igen men jag har aldrig någonting vettigt eller intressant att berätta..
sitter iaf hemma i byn just nu och ska snart basta, lyssnar underbar musik och drömmer mig bort,
näämen inte riktigt. Jag saknar dig min älskade, vill ha dig nära mig hela tiden, jag älskar dig så otroligt mycket,
mina ord räcker inte, du kommer aldrig förstå hur du får mig att må. ♥ Jag är så tacksam som har dig, du skulle bara veta hur mycket du betyder för mig och hur jag känner när jag ser dig. Jag har aldrig känt såhär förut, har aldrig varit kär förut, inte på riktigt.. du är det absolut bästa som kunde hända mig. Tack för att du finns i mitt liv och gör mina dagar underbara.

Nu ska jag avrunda här.

" And people say that it will kill me,
But they dont understand
People never do, but it makes sense to me.."


Kommentarer
Anonym

Vad fint skrivet, fick typ rysningar. hah

2009-02-20 @ 20:07:58 | http://theresemettavainio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback