I know it's hard to keep an open heart..

Hallo! sitter här och lyssnar på ljuvlig musik och bara tar det lugnt. Jag och tom har ätit tacos och nu står han i duschen, han var heelt svart i ansiktet, kände knappt igen han ;) Vi ska nog på dollar och sånt på en stund, vi måste handla lite mat också.

Snart är det jul, om 10 dagar tillome! Jag har inte köpt klart alla julklappar ännu men snartsnart :)

Vad kan jag mer berätta? Jo, jag var sjuk hela förra veckan, magsjuka + feber och förkylning, trodde jag skulle dö faktiskt. Känns som världens lycka att kunna äta något. Tyvärr vart det ju ingen hotellvistelse för oss, mami fick ju magsjuka så vi fick avboka, väldigt tråkigt! men det går alltid att göra om.

Nä, nu ska jag avrunda här tänkte jag!
Pöss




Håll i honom hårt
släpp inte taget
du förlorar dig själv
minnena’ och allt
som skulle kunna vara

Håll i honom hårt
tryggheten finns i honom
kärleken är hans andetag
som får att dig att existera
i en värld
som egentligen inte är menad
för dig

Håll i honom hårt
du kan inte leva utan honom
han är din, du är hans, ni är varandras
han är dina drömmar, framtid
och förflutna

Håll i honom hårt
ni har delat tusentals minnen
skapat 1886 dagar tillsammans
du vet inte hur det är att vara
ensam utan honom
(och du är för rädd för att ta reda på hur det är..)

Håll i honom hårt
för du är rädd för att leva utan honom
att andas varje dag utan hans hjälp
att vara din egen hjälte

Håll i honom hårt
för det är det enda du vet hur man gör


detta är då jagön i dagön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback