den 16e december..

..vilket innebär att det är en vecka kvar till självaste julafton! Idag har jag och syster vart på stan och handlat en massa julklappar, imorrn ska vi fortsätta och förhoppningsvis bli helt klara! Efter vi hade handlat hela långa dagen for vi ut och åt och sen for jag hem till älski. Vi skulle kolla en film men när jag kom ut ur duschen hade älsk redan slocknat, så jag lät min tröttis sova istället :) sängen ser väldigt lockande ut faktiskt, tror jag ska lösa några korsord och sen försöka sova.

Hah, juste bästo, du vela att jag skulle överraska dig, hmm kan ju då iaf säga att jag saknar dig! ;) fast iofs, äääär du förvåånad? haha nä.

 


slänger in en bild här på mig och hjärtat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback