I just wanna live

Hallo!
Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, jag har som inte haft någon lust att sitta här och skriva vad mina dagar går ut på. Jag har iaf varit med älskling igår och idag, vi har mest myst på som vanligt. Lekt med leon, bytt stereo i våra bilar, fiskat och lite annat. Nu har han åkt hem, han skulle fixa i sin bil, jag saknar han redan :( så jäkla tråkigt. Tror jag ska städa bilen, kan verkligen behövas, eller vad säger du, bästo? ;) har slängt sibyllapåsen nu iaf, änkliän, haha. Nånå, ikväll vet jag inte vad som händer, ska säkert titta film och bara vara. Saknar bästo som fan! längesen vi varit såhär länge utan varann.

jag älskar dig tom
så mycket att det
bränner i hjärtat
och värker i själen ♥


Kommentarer
Du vet inte vem

Haha präddi bra done there! det behövdes ;) och sibylla påsen ute och allt, hujedamig!

Jag saknar dig som en horgris!

2009-08-14 @ 16:52:07 | http://justwordsfrommyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback