Onsdag

Namn: Frida
Piercingar: Inga nåmer
Tatueringar: Neps
Längd: 158
Skostorlek: 37
Hårfärg: Svart
Är du kär i någon: Ja i min gulle
Hade du vilja  bo någon annanstans: Ja det hade jag nog
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Inte vet jag?
Vilket shampoo använder du: Massa olika
Vilken parfym använder du: Pink sugar och Escada, beror på vad jag är på för humör 
Vad är du rädd för: Att någon i min närhet ska försvinna 
Gillar du att tvätta: Neep
Gillar du Berg-och-Dalbana: Usch nej

SENASTE
Film du hyrde: Ingen aning, hyr nästan aldrig film
Film du köpte: Det vet jag inte heller
Låten du lyssnade på: Avril- why 
Låten du hade på hjärnan: Samma som ovan
Låten du laddade ner: Hm, jag minns inte
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Vet inte 
Personen du tänkte på: Sannebananen

FAVORIT
Mat: Jag vet inte, typ tacos & pottipalt
Låt: Finns för många för att kunna välja
Sak att göra: Umgås med de jag tycker om
Sport: Sportar inte men innebandy är roligt
Dryck: Hm vene, cola
Kläder: Bekväma
Film: Kan inte välja 
Bil: Ingen aning, nåt fet 



ANTAL
Gånger du varit kär: 2
Gånger ditt hjärta brustit: Orkar inte räkna..
Hjärtan brustit på grund av dej: Det vet jag inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  Vene, några ggr kanske 
Ärr du har på kroppen:  Några


SENASTE

Bok du läste: Läser aldrig böcker
Personen du fick mail av: Nå jävla reklam
Personen du fick brev av: Ingen aning, Panagiota tror jag
Personen du fick sms av: Sanne
Personen du fick en puss av: Tom
Personen du fick en kram av: Simon
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Inte så längesen


ÖVRIGT

Vad har du gjort idag: Varit och pimlpat & grillat med älsk o pappa sen ätit tacos o nu sitter jag hos älsk i ullatti
Var det kul: Jodå
Hur tidigt stiger du upp: Olika, men oftast vid 9  
Gillar du att slåss: På skojj jo
Vad ska du göra ikväll: Jag vet inte vad vi hittar på, får se :)
Är du seriös: Inte ofta
Vad är du allergisk mot: Jag vet inte
Var har du ont: Magen
Använder du hårspray: Jarå
Kan du stå på händer: Tror jag inte
Favorit serie: Andra avenyn, fråga olle, simpsons osv

ÖVRIGT MER
Salt eller socker:
Beror på vad jag är sugen på
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu:  Ja
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus:
Vad dansar du till: Det mesta
Stockholm är: För töntar
Göteborg är: Väl fint
Kan du sjunga: Ja, alla kan väl
Mer värt än guld: Mina underbara vänner + familj och älsk <3 
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Ska bli skoj: Vet inte, sommarn kanske? 
Ska inte bli skoj: Skola + praktik 
Sparar till: Inget

Väntar på: Att nåt kul ska hända 
Pålägg som gäller: Hm, skina, gurka & ost ibland ägg
Dagens dryck: Varm oboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback