Torsdag

Idag har jag inte varit i skolan, hade skitont i halsen i morse, när jag pratade lät det som att det satt en groda i halsen på mig, haha! Nä det var faktiskt inte så roligt. Mamma kom hit vid 12 tror jag och då var vi tvugna att fara på stan och köpa lite presenter åt min bejb.

Jag var helt slut av våran stadsrunda när jag kom hem, kom hem typ vid halv tre och älskling kom nån sekund efter det =) då vart jag glader minsann. Jag köpte lite saker till läggan också som vi har satt upp.

Snart måste jag börja dammsuga, dammtorka och vika in massa kläder som ligger överallt. Hm, men jag kommer som aldrig till skott, datorn känns så mycket roligare.

Nä, nu ska jag faktiskt börja!

Jag saknar våran bebis,
men snart snaart ska
han minsann komma
och bo här med oss!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback