halloe!

I helgen har jag varit hos älskling, igår hade han fest här hemma för att han fyller 18 år idag. =) Jag var mest med sanne hela kvällen och vi hade skitkul, fast vi var lite " sjuka " när vi vaknade, lät som en kråka =) vi ska börja sjunga har vi bestämt, men ingen verkar tycka att det är en bra ide ;S hmm.. Nåja, idag har vi mest tagit det lugnt, ätit lite tårta osådär. Snart ska vi hem till mig, hanna ska hämta oss, tur att man har snälla vänner. Jag har ju min bil hemma, jag känner mig helt handikappad utan den. Nu ska jag se vad vi ska ha med oss till lägenheten, i matväg! ;)
Förresten, idag flyttar syster till mbgt, fan vad roligt att bo granne med henne! Slippa sakna henne varje dag =) hih.

Pösspösssssss

Kommentarer
Du vet vem jag är ;) haha

Saknar dig Fridolina, kom till skolan, bums! :) <3 pusssss

2008-09-09 @ 09:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback