Det var ett tag sen!

Halloj! Det var ett tag sen jag skrev nu, vissa har gnällt att jag ska uppdatera så jag hoppas att ni blir nöjda nu! =P Förövrigt är väl allt som vanligt, jag är skolless som fan. I lördags var jag ut med min syster och några andra. Fast i slutändan var det bara jag, syster och några av hennes vänner som for på krogen. Olles var inte öppet, vilket jag fick reda på när jag redan börjat dricka. Det var lite tråkigt! Men vi fixa in mig på nex och det var väl sådär. Jag var som inte så pigg av mig. Vi var inte där särskilt länge, typ 1 & en halv timma kanske. =)

Nu sitter jag i skolan med camilla och sara, vi har egentligen svenska, men jag orkar inte jobba. Jag vill bara hem och sova! i morse var jag typ död när jag vaknade, trodde aldrig jag skulle klara det, meeen jag var duktig o tog mig upp tillslut, efter många snoozningar ;)
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske umgås med nån sötunge eller bara vara hemma och ta det lugnt med älskling, det har jag saknat.

Nä, nu ska jag nog börja jobba!

Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback