Tisdag

Hallå!
Min dag började med att alarmet ringde 7:30, jag kommer ihåg att jag snoozade några gånger innan jag slog av den helt och hållet. Tom gick till skolan just före 8 och jag sussade vidare. När jag sovit till ungefär 10 så ringde Tom och frågade om jag kunde skjutsa han och Kim till Kim. Det kändes verkligen allt annat än lockande, men efter många om och men klev jag upp ur sängen, klädde på mig och var just på väg genom dörren när han ringer och säger att jag inte behöver skjutsa dem, Kims mamma gjorde det. Skönt!

Istället satte jag igång att fixa mig i ordning lite, sminkade mig, åt lunch osv för att sedan bege mig till skolan vid halv 1. I skolan var jag med mina sötungar som jag saknat som tusan! Vi svamla på som vanligt och efter skolan skjutsade jag hem Cami och sedan for jag och Sara på en liten fotorunda, för att jag varit så slö och inte orkat fota mina 12 bilder jag hade i läxa att göra.

När det var klart brassade jag hemåt och slängde i mig korv och makkisar som älskling hade kockat ihop! Jag hann knappt hem så skulle jag iväg igen, kändes det som iallafall. Då var det bara att sätta sig i bilen och brassa till gve igen, plocka upp Sara och fara på fotokursen. Det var segt som vanligt och inte vet jag om jag är så mycket klokare nu efteråt. Men det blir säkert roligare senare när vi börjar framkalla våra egna bilder o grejja! Nu har vi iallafall fått en ny rulle, svartvit rulle som vi ska fota till nästa vecka. 16 bilder den här gången. Ska bli intressant. Hoppas bara jag hittar något fint att fota.

Jag har så mycket annat jag egentligen borde göra just nu än att blogga, massa jävla skolarbeten som tar kål på mig. Varför ska man ha så mycket samtidigt? Usch.

Min sötnos är hos Christian tror jag, jag hoppas han kommer hem typ nuu för jag är på myshumör!
Tror jag ska ta en dusch och sen lägga mig i sängen framför tvn och hoppas på att min man kommer hem väldigt snart.

Ha det bra!

Puss ♥


Kommentarer
Ebbsan

Fy fan vad jag älskar dig! du är bäst! :D miih <3 och sötast i heeeeeela världen! :)

2008-10-14 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback