onsdag

Idag är det onsdag och klockan är 22:55. Min dag har bestått av skola, stan, middag, datorn, sängen, plugg, datorn sen vart jag less på att ligga hemma så jag drajvade till gve till sarelisara. Vi for och fotade litegrann, haha typ 4 bilder rättare sagt. Men det fanns ju ingenting fint att fota =/

Nu sitter jag iaf hemma med min sötnos. Han hade tänt ljus i hela lägenheten när jag kom =) han är mysig! Egentligen borde jag plugga istället för att sitta här men det är ju så jävla tråkigt så jag dör. Kanske jag går och tar en dusch med tompelompa och sen lägger mig i sängen med boken, kan ju ge det ett försök iaf. Fast jag inte fattar ett skit =/
Jag är helt pigg när jag har sovit från 17-19 typ. Kommer inte kunna somna. Då ska jag sitta och reta älskis igen, han höll på att bli galen på mig igår när jag satt o nöp o kittla han hela natten =)

Imorrn ska vi på bio med klassen, om jag minns rätt ? Pingpongkingen, den är så värdelös. Nåja, skönt ändå!
Nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite!

Jag älskar er,
mina underbara vänner! ♥



Min söta och gulliga lilla älskling.

Kommentarer
Sarelisara ;)

Älskar dig också! <3

2008-10-09 @ 11:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback