Onsdag

Hejsan hoppsan!
Det var ett tag sen jag uppdaterade nu men nu gör jag det. Jag har väl egentligen ingenting roligt att komma med. Idag har jag iaf varit i skolan till typ två oså hade vi skolfoto, usch! När vi slutat for jag till syster en sväng och kikade lost med henne och sen for jag med hon och älskling till dollar en svänkipänki o seeeen hem för o äta tacos, fan vad gott det var! När vi hade käkat for vi till coop för att köpa hårfärg och sen for älskling till nån kompis och jag sitter här med färg i håret, skönt! Men jobbigt som fan att färga själv =( Nåja, ska iaf skölja bort det om typ en kvart.. Sen ska jag nog bara kika tv och ta det lugnt.

Intressant som fan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback