Onsdag

Idag började jag 8 och slutade 14, skönt att sluta lite tidigare för en gångsskull! Efter skolan for jag hem och bara tog det lugnt, käkade och myste med älskling lite. Sen for jag och plockade upp sannebanne så for vi på konsum och tog ut ett hemligt paket. Sen for vi runt lite och härjade, för att sedan fara en gång till på konsum för att hämta ett ännu hemligare paket, det tog typ 2 timmar att hämta paketen, bara för att jag och sanne är så bra på att vara dåliga. Efter våra konsumbesök for vi på dollar och köpte lite grejjer åde och seeen skjutsade jag hem bananen och nu sitter jag här.

Snart ska jag åka på yoga med mina brudar, får väl se hur kul det kan vara. Lite skeptisk är jag men, tror det kan vara skönt ändå. Yogan är mellan 20-21 och vi måste nog vara där en halvtimma innan tror jag, annars får vi inte plats.. hm, nåja nu ska jag tugga i mig en järntablett och sen ska jag roa mig med något annat.

Pusselipusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback