Hej igen.

Nu sitter jag och dricker pepsi max och äter ostkrokar, jag och älsk blev så sugen så vi var tvugna att åka o handla lite gottigott. Det var skönt att komma ut lite, blir så trött av att sitta här inne en hel dag, men jag orkar typ inget annat.

Min gubbe ligger och kollar 2 & ½  män, själv sitter jag och läser massa bloggar och skriver lite på msn, men det är så dött! glöö. Jag har fan ingenting att göra, är helt uttråkad! Kanske jag ska locka mitt hår lite för igår kom jag ihåg den där jävla locktången, har glömt den nu i typ 5 veckor i byn, men nuuu är den här.

Jag vill ha bra musik som jag kan sitta och nöta, men jag orkar inte ladda ner, mitt internet är så satans segt! Köp aldrig mobilt bredband, det är helt värdelöst.

Nu är min hals iallafall bättre fast jag är fortfarande hes och helt slut i kroppen, orkar knappt lyfta en arm ;s nämen tyyp.
Och nu dissar sara mig på msn också, buhuuu! jäkla unge.

Nu ska jag visst på kioskpiraten med syster, måste kila!
Pusspuss

Kommentarer
Sariis

Ahw, förlåååt, men jag gjorde nog någonting dååå :) hihi, hoppas att du inte är arg ;)

älskar dig <3

2008-10-13 @ 23:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback