Hallo!

Idag är det söndag och jag är väldigt uttråkad. Det enda roliga på söndagar är Andra Avenyn! fast den har blivit så jävla mycket sämre nu, det är ju knappt nå ungdomar kvar i serien. Ikväll ska vi nog till stan, men jag är inte riktigt säker, får se om vi ids. Det brukar bli så att man bli så slö så man sover här i byn istället =) Nåja nog om det.

Snart ska jag nog åka till kiosken och köpa Loka, vart så jävla sugen. Förresten så har jag fått jätteont i halsen, vaknade av att jag knappt kunde prata eller svälja =/

Jo, halv 1 idag hörde jag på radion att min papi hade skjutit en björn. Lite chockad blev jag! =(

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4056691


Nu ska jag gå. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback