Fredag

Äntligen! som jag har längtat. Fan vad skönt med helg. Sitter och lyssnar musik och bränner en skiva just nu, skönt med lite fräscha låtar att ha i bilen, man blir så snabbt less.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit i skolan till halv 12 sen for jag till lägenheten och packade lite grejjer o tillsist till coop för att handla lite mat åt mami. När jag kom hem käkade jag god mat och sen gick jag och la mig, fyfan vad skönt. Vaknade halv 8 ungefär och knallade över till Emma som hade kalas =) jag åt två tårtbitar, sen for vi på kiosken för att köpa lite godis till idol. Jag och anna for hem sen och kikade idol o sen hoppade vi i bastun, skönt o få värma sig lite! har frysit som fan i veckan. Efter bastun kikade vi Shall we dance på 5an. Och nu sitter jag här.. jag är inge trött med tanke på att jag sov så länge på dagen.. =/ nåja.

Imorgon vet jag inte vad som händer alls, får se, ta dagen som den kommer =) ska sova länge iaf!

Nä nu ska jag fortsätta med mitt!

Ett stort grattis till både Emma och Marie som fyller år idag! =)

Godnatt! Puss


Kommentarer
Ebban ;)

Saknar dig så otroligt mycket! synd att du inte var här :) älskar dig vännen min <3

2008-10-12 @ 01:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback