En sista uppdatering!

Just nu är klockan 23:56 och tvn går varm här, scrubs, love it! Jag har suttit och lockat mitt hår typ 40 minuter, tar sån jäkla tid när man gör det själv. Jag orkade inte be älskling göra det, han är inte sådär jätteproffsig ;) nu har han somnat här i sängen igen, vi somnar aldrig tillsammans numera. Jag kan inte sova!

Får se om man går till skolan imorrn, hade verkligen behövt det, men får väl se hur fan jag mår. Nu ska jag nog klä av mig och hoppa i säng. Kanske lika att försöka somna, gissar att det blir lite tetris innan ;)

Jag älskar er mina vänner! <3
Godnatt, sweet dreams.

Kommentarer
Saaaaraaaaa

Jag älskar dig också!! <3

2008-10-14 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback