Praktik

Ja, idag har jag då praktik, äntligen hittade vi ett ställe, jag och pernilla ska vara på PRO i tre veckor. Jag vet inte riktigt hur det kommer att vara men jag hoppas att det inte är allt för tråkigt ;D vi börjar först 12 idag, fasen vad skönt med lite sovmorron, fast jag var ändå helt jävla död när klockan ringde. Nåja, efter praktiken ska jag nog till byn och vara med min älskade mogge och träffa familjen :) skönt. Sen ska vi fara och träna vid halv 5 och sen bär det av mot stan igen.

Igår gjorde vi inte så mycket, vi var bara hemma och tog det lugnt. Vi gick på en promenad, sen lagade vi mumsig mat och som efterätt åt vi hallon/björnbär smulpaj, lyssnade musik, hade tända ljus och bara myste. Finns inget bättre! ♥ älskar dig så.

Nä nu måste jag dra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback