Natt..

Jag sitter här och filosoferar litegrann, jag funderar nästan på att ta bort min blogg, det är nästan ingen som läser den ändå. Så det gör väl inget ? Får se hur jag gör. Jag har nog kvar den ett tag iaf, nu när jag fixat upp den och allt.

Nåja, nog om det. Snart ska jag lägga mig bredvid älskling som såklart ligger och sussar redan och snarkar gör han minsann också ;> mih!

Wellwell, nu ska jag spela tetris på älskis mobil och sen ska jag försöka sova jag också!
Ha det så bra och sov så guått! Puss & kram skumbanan, älskar er mina vänner, det vet ni. ♥

Kommentarer
Sara

Du ska INTE ta bort din blogg, jag är ju en trogen läsare!!! :D och du, jag älskar dig okcså <3<3

2008-11-14 @ 12:01:19
camilla

våga bara ta bort bloggen! jag läser den jämt, hur ska jag annars kunna hålla koll på vad som händer. älskar dig gumman MIN!

2008-11-14 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback