I can´t take my eyes off you

Jag måste bara säga att jag älskar dig så sjukt helvetes jävla mycket, du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig, jag vet fan inte vad jag skulle ta mig till om du försvann. Jag har aldrig trott på " föralltid " men med dig gör jag det. Jag blir så glad när jag ser dig här hemma varje dag jag kommer hem eller varje gång du rusar in genom dörren och slänger dig på mig och pussar mig. Du kan göra mig så jävla irriterad men samtidigt så lycklig som jag aldrig trodde en människa kunde bli. Det pirrar fortfarande ut i fingertopparna ibland av dina kyssar, du är så jävla underbar. Åh jag blir galen, finns så mycket jag vill säga men jag får inte ut orden! Jag älskar dig iaf, mer än nånting annat i hela världen. Du är min och du är bäst. <3


Kommentarer
Pernilla S

Aw, vad sött ;) Hoppas man en dag får lika tur som dig! :D

2008-11-06 @ 14:20:51 | http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback