Godmorgon!

Hejsan hoppsan! Klockan är 09:10 och jag sitter på ABF huset med gamlingarna. Jag är så satans jävla trött så det finns inte + hungrig. Jag vill bara hem till byn nuuuuu! Men snart får jag åka hem, vad skönt, och jag saknar mogge.
Idag ska iallafall mamma, Emma och Leon komma hit till storstan, de skulle handla lite och sånt där. Då ska jag kanske träffa de, om jag ids ;b i helgen ska jag nog inte vara med älskling, för han ska skruva i sin bil =/ tråkigt som tusingen. Nåja, jag ska nog överleva.

Åh, det finns ingenting att göra! Jag blir galen av att bara sitta still hela tiden. Sen är det nån jävla gubbe som sitter och typ stönar bakom mig, hojj, vad jävla irriterad jag blir! Uäk.

Nu har jag ingenting mer att säga,
hejdåååååååååååååååe!!

Kommentarer
Sanne

hahahaha du är ju störd ;p

2008-11-14 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback