Fredag!

Nu är det äntligen fredag fast samtidigt sista dagen på praktiken, fan vad tråkigt! Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Jävligt roligt att få träffa alla men sen, fyfan! =/ Usch. Sitter iallafall här på ABF just nu och tråkar.. Det är nånting suddigt i mitt högra öga, störande som tusan, måste blinka hela tiden..

Jamen den här veckan då, det har inte hänt så mycket som vanligt. Jag, syster och mami har varit och tränat på tisdag och torsdag, skönt som fan och idag har jag träningsvärk! Sen har jag väl inte gjort något annat, varit på praktiken, umgåtts med älskling, ja det vanliga =)

Jag hade velat göra något roligt i helgen, fan att syster jobbar och att älskling ska hem till byn och fixa ihop sin bil. Men helgen efter den här tänker jag då umgås med han vare sig han vill eller inte ;) hih. Det är ju mycket mysigare att umgås när det är helg och man kan sova ut o bara ta det lugnt på morronen o massa sånt där. Menmen, får väl ligga o tråka hela helgen i byn som förra..

När jag slutar ska jag hem till läggan, plocka lite, packa lite och sen drar jag väl till byn, älskling slutar först 15 och sen har han körning med bilskolan efter det så han kommer inte hem förrän på eftermiddan och jag ids inte sitta i lägenheten och vänta så länge =(
Jag längtar tills han får körkort, så slipper jag köra heeela tiden ;)

Nae men nu har jag ingenting mer att skriva.
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback