natt..

Idag har jag varit i stan med mamma, Emma och Leon. Vi har handlat lite mat och lite annat tjofs =) Jag vaknade typ halv 11 idag av att mamma väckte mig, jag var så horibelt trött alltså, hade somnat typ halv 6. Så jag gick på stan som och halvsov kändes det som, jag somnade tillome i bilen påväg hem och det var jävligt längesen jag har gjort det men det är ju så skönt =) vi kom väl hem vid fem kanske, jag höll mig vaken till halv nio sen gick det inte längre så jag somnade. När det hade känts som att jag sovit i hundra år och trodde klockan var minst sju på morgon så kollade jag på klockan och den stod på 00:50, ååh! Inte kunde jag ju sova vidare såklart så jag klev upp o åt lite yoghurt sen spelade jag lite mario och nu sitter jag här. Jag kan fan inte sova, jag blir galen snart och Leon kommer hit om ungefär tre och en halv timme, ska vara barnvakt åt sötprutten när Emma far till luleå över dagen. Jag kommer ju vara helt slut + att jag måste ta hand om två busiga valpar, nåväl det ordnar sig nog. Det är ju roligt iaf. =) Jag saknar älskling megamycket, har inte varit med han sen i fredags och ja, det är längesen! Men på onsdag ska jag nog allt vara med han, längtar längtar. ♥  fast han bor ju i lägenheten nu för att han har börjat jobba i veckan och ska jobba 4 veckor, tråkigt att vara dääär usch. Ähmen, värt såklart <3 nu känner jag mig jättetörstig så jag måste gå och dricka vatten och sen ska jag nog försöka sova, om jag inte tittar en film istället ;P

Jag älskar dig min sweetie! Pusspuss

Kommentarer
Sara

jags ka förga mörkare å typ guldslingor :S läskigt :)

2008-07-15 @ 12:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback