Ojsan!

Jag har helt glömt bort min blogg den senaste tiden, har inte haft ork att skriva något och eftersom att vi inte har något internet för tillfället så har det inte varit så lätt heller. Nåja, nu sitter jag iallfall här i byn och snorar, har inte varit i skolan på hela veckan för att min förkylning vägrar släppa! Ångest får man, men vad ska man göra? Stackars älskling som har vaknat 5 i morse ligger redan och sussar. Vi ska och kolla lucia imorrn här på skolan. Halv 9 börjar det, myselimysigt =)

Förra helgen var vi i Tornio och bodde på hotell, jag, tom, mamma, pappa, anna, anton, emma och lelleboy, vi gick på massa roliga affärer och bara umgicks, det var väldigt mysigt, en mycket bra julklapp! =)

I helgen vet jag inte vad som händer, säkert ingenting, ska försöka bli frisk. Vi i klassen har någon tjejkväll på fredag, trooor att jag ska dit iaf =) får väl seee..

Nu ska jag kika på något annat skojsigt och sen ska jag hoppa ner i sängen bredvid älsk o förhoppningsvis somna efter någon timmes tetris spelande :D haha, det är så roliiigt!
Saknar min underbara klass. Puss på er. ♥

Kommentarer
Sara

jag vill då att du ska komma på fredag! :D 30 spänn kostar maten förresten ;) sen så vill jag tillägga att du är underbar också <3 älskar dig :)

2008-12-12 @ 00:55:21
Emma

Saknar dig i skolan ;/ Krya på dig <3

2008-12-12 @ 09:55:08
Jennie

Mysig blogg:)

2008-12-14 @ 15:28:33 | http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback