Juldag!

Godmorgon! Tro det eller ej men jag är uppe klockan 10:27 och jag vaknade helt av mig själv. Det var en bra julafton igår, roligt att umgås med familjen. Idag ska nog jag och anna fara ut och härja. Fast jag känner mig rätt krasslig, såklaart när man ska göra något. Nåja, får väl se hur det blir. Jag sitter vid mammas mini pc som hon fick, jag vill också ha en!

Förresten så saknar jag älskling också som vanligt.

Men nu ska jag nog gå till vanliga datorn och kika någon film. Pusspuss, älskar er mina vänner ♥

Kommentarer
Sara

älskar dig också hjärtat och saknar dig ! <3

2008-12-29 @ 14:52:13
Sara

älskar dig också hjärtat och saknar dig ! <3

2008-12-29 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback