Julafton

Ja, då var det alltså julafton igen men det känns fan inte som det. När ska man få den där julkänslan egentligen? Hojj. Jag har iaf öppnat 3 paket. 1 av älskling och 2 av svärmor o svärfar. Av älskling fick jag ett presentkort på jive för 400 och av svärmor o svärfar fick jag pinksugar parfymen o deo o duschcreme i ett sånt där paket oså svarta benvärmare. Precis vad jag önskade mig :) så det var ju braaigt. Älskar den där parfymen. Till älskling köpte jag beckham parfymen och duschcremen, luktar svingott. Hih. Snart ska jag nog börja fixa mig lite julfin och invänta maten, som är det bästa med hela julen :) haha.

Nu ska jag dra!
Ha en jättebra julafton allihopa.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback