Måndag

Hallilåja!
Idag började skolan, fyfan vad jävla jobbigt det här kommer bli, inte en enda sovmorgon och varje dag går vi minst till 15. Hojj! Men men, what to do ? =/
Jag började iaf 10 idag och slutade typ kvart i 11, imorgon börjar jag också 10 fast jag slutar jävla 15!
Lite mjukstart kan man väl ändå få? huhu.
Fan vad trött jag var i morse, jag och älskan spelade tvspel till 4 och sen skulle man upp 8.. så idag blir det förhoppningsvis sängen lite tidigare! Jag är trött som ett as just nu, kommer garra bli piggare ju senare det blir, weho!

Nä nu ska jag gå och mysa med mina älsklingar.
Puss

Kommentarer
Anonym

åå, vad fin blogg du har!! *avis :) <3

2008-08-27 @ 09:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback