Lördag

Igår grillade vi och hela gänget för en sista gång för den här sommaren, det känns lite trist men nu är hösten snart här. Vi åt god mat och hade allmänt trevligt, men jag och Emma blev lite uttråkade så vi for till stan för att kolla läget lite. Det var inte så mycket att kolla, men trevligt ändå. Vi kom väl hem vid halv tolv ungefär, då var jag tvungen att äta sen var det bara o hoppa i sängen med min älskling ( mogge ) fast jag kan aldrig somna, fast jag är trött som ett as :s

Idag vet jag inte vad som händer, mamma och pappa for till stugan så jag är helt ensam här, fast jag fick en otroligt söt frukost på sängen - Leon <3 då var det bara upp och hoppa! Anton och Emma åt lite lunch så jag fick gosa på med lillen men de stannade inte så länge, Leon skulle hem o bada =)

Nu ska jag nog fika något, mysa med moggelito, sakna älskling och kolla en film.
Puss,
jag älskar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback