Lördag - Söndag

Halloj!
På lördag for jag till Nilli och hämtade min söta Sara, sen for vi förbi mig en svänki och förde min bebis till Anton och Emma som skulle vara barnvakt åt han. Vi brassade till stan och började dricka hos sara, hon, jag, emelie och erika. Vid tio eller något gick vi ut på stan och kikade lite, det var rätt mycket folk. Vi gick in på öltältet vid tolv ungefär så vi hann inte vara där allt för länge.

När öltältet stängde så gick jag omkring med min morbror och hans tjej, det tog typ en timma att få en taxi ;s Men sen gick vi ner till taxi och hade turen att få tag i en, så vid tre tiden nångång var jag hemma. Tur att jag hittade skjuts iaf, min kära bil står ännu kvar utanför Sara, ska hämta den imorron efter att jag varit hos tandläkarn. Jag har tid 8:40, fyfan vad tidigt.
Nåja, det var roligt iaf!

Imorgon drar jag, älskling, mami, sigge och mogge till luleå och sover nog mest troligt där två nätter, skönt att komma bort lite. Jag borde packa men det är så trååkigt!
Snart ska jag hoppa i duschen, sen packa och sen försöka sova. Det kommer inte gå bra, jag somnade först 6 i morse och klev upp vid tre, halv fyra på eftermiddan.

Nu ringer älskling! Pusshej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback