Hejsan hoppsan

falleralleraa!
Nu sitter vi här i våran nya lägenhet och har nyss städat o fixat klart, för ikväll iaf ;D Jag är helt jävla slut, håller på att somna sittandes och mina fossingar orkar inte gå ett steg längre. Inte nog med att vi burit grejer i två dagar så har vi varit på dundret med klassen idag och vandrat lite, jag hade typ en sjö i varje sko när vi skulle hem. Jag låter som en kråka när jag pratar, har blivit helt hes. Nåja, imorgon går vi efter schemat iaf, 8-16:20 heh pepp!

Nä nuu tjatar min gubbsing att vi ska renbädda o massa jobbiga saker. Så ha det så bra.
Puss

Kommentarer
Cecilia

åh , har du och tom flyttat ihop? och vart?

2008-08-28 @ 09:04:58 | http://ceecilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback