Torsdag

Idag har det varit en slapp dag, började halv 10 med hjärt och lungräddning på idrotten. Efter det så var det lunch, sen började vi klockan 12 igen med svenska uppsats i aulan, vi fick på oss från 12 till 15. När klockan var 12:20 var jag klar, men jag satt och renskrev en lite längre stund, sen gick jag hem. När jag var hemma plockade jag lite grann och packade mina kläder som låg utspritt i hela lägenheten. Sen bestämde jag mig för att åka till byn över dagen, så jag satte mig i bilen och solen sken som tusan, fan vad skönt! nu sitter jag hemma i byn, lyssnar musik o bara tar det lugnt, jag har käkat köttsoppa, mums =) har hunnit busa på med lilla leon också. Nu ska jag gå och vara social med min kära familj. Puss

Kommentarer
Pernilla

Jag vill också ha bil så jag kan åka till byn när jag vill ju! x)

2008-04-10 @ 17:23:50 | http://hannapernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback