Tisdag.

Min dag började med att jag promenerade till skolan just före 8 och hade matte, jag gjorde bort mitt prov, sköntskönt! Sedan hade vi svenska och bf, där hände väl inte allt för mycket, jag har varit slö och skrattig hela dan i skolan. Klockan halv 1 gick jag och älskling till nordan för att kolla på teater, mannen från malmberget, den var väl sådär, men jag blev så satans trött. När teatern var slut gick jag till systeryster och umgicks med henne, vi for och solade, sen for jag hem. Det var tråkigt för jag var bara trött och irriterad. Jag hann knappt komma innanför dörren så sa älskling att vi skulle fara på coop och handla, så då gjorde vi det. Jag lämnade hem han och for till syster igen, suttit vid datorn där och mest tagit det lugnt. Sen blev det coop för en andra gång, jag följde med när hon skulle handla, och nu sitter jag här. Så händelserik dag idag då, mhm. Jag har frysit hela dagen så nu ska jag hoppa i duschen o värma mig och sen är det sängen nästa! =)

Jag älskar min t <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback