En lördag..

Dagen började med att älskling ringde och väckte mig typ halv 11, men jag fattade ingenting så han sa att jag kunde ringa när jag vaknat till liv. Jag vaknade efter 12 nångång. Jag var rädd när jag vaknade för jag hade drömt om björnar, vilket jag gör väldigt ofta ;s hujja!

Jag har nyss fikat och kikat lite tv, jag vet inte vad man ska göra idag, ta en dusch typ, stoora planer som alltid.
& man blir ju så glad av all jävla snö som vräker ner också, fan vad less jag är! Jag vill ha vår och sommar nuu.
Snart är det maj och det kommer bara mer o mer snö.

Idag blir det nog bara att ligga på sängen, käka godis och kolla nån dålig film. Hade velat fara till älskling ikväll men man kan ju fan knappt köra bil i det här vädret så det blir väl inte. Men jag saknar han!

Nu ska jag gå, kanske skriver mer senare om det händer nånting intressant.
Jag älskar min tom mestast i världen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback