08:00

Det var ett tag sen jag skrev här faktiskt, men som vanligt så har det som inte hänt dess mer. Jag och älskling har ' flyttat ' till byn iaf, eller mja vi sover hos mig i byn istället för här i lägenheten bara för att jag är så less på att ' bo ' här! usch. Idag är det iaf sol och då blir man lite lycklig fast klockan är åtta och jag knappt hunnit vakna ännu så är jag rätt lycklig. Det är så jobbigt att köra bil så tidigt på morgonen, man är ju helt borta, men lätt värt det. Jag skjutsade älskan till skolan nyss, tråkigt att vara själv. Ne nu ska jag göra något vettigare, har ingenting mer att säga för tillfället! Puss o kram <3

Kommentarer
malin

hihi, tnks :) o ja dig!

2008-04-16 @ 14:15:22 | http://malinstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback